gooodmorgon:)

haaalllå! Vakna nyss så sjukt skönt att känna att man kan  sova ut nu:) Trodde först när jag  vakna att det va helg. Men idag ska jag till liseberg med 6:orna från min klass eftersom  jag inte kommer träffa några av dom mera för vi splitras nu inför munkegärde, Sedan ska vi träffa  våran gamla fröken  som  sluta i maj  tror jag det var. Hon är super rolig och sånt därför tänkte vi träffa henne där också ! :D Blir nog en riktigt rolig dag:D Men  vi ska åka vid 3  alltså kommer nog min bloggning va på  topp idag ska hinna göra tidinlägg och såna saker så hoppas ni kommenterar! :D 
Ville även ut och springa nu på  morgonen  eftersom jag inte hinner träna idag heller-.- Men  jag  orkar inte det nu  :( Så får bli imorgon :)  Ska nog även ta några nya header bilder hmm...  Får se ...
Men nu ska jag upp och käka frukost med min lillebror:)
Hörs sedan
blir en bild på mig och min  lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0