hemma från en super rolig hoppträning!

heeej:D nu är jag hemma från en super rolig hoppträning :)  När jag kom ditt stog det att  jag skulle ha shanti,  Min första tanke va då .. Nej det kommer inte gå bra, angelica sa ju nelson.... Men när jag kom  in till henne va hon  super glad och jag blev mer taggad på  hoppningen på  henne :) Börja med att hoppa några små  hinder och det gick jätte bra !  Islutet skulle vi hoppa som en liten bana  med en stuts två oxrar och lite blandat i början  va hon lite små seg men islutet  va hon super angelica  och mamma tyckte det va en jätte bra lektion  :)   kan berätta en liten rolig grej om mig och shanti. I sommaras hade jag ju brytit foten så fick ju  inte rida. Så va det så att jag skulle iväg till  ett ridläger och mamma ville inte att jag skulle iväg innan jag  sutit på  en häst. Så vi prata mycket med Angelica och  hon tyckte att vi kunde komma och rida hoss  henne,  Så vi åkte ditt och där står shanti(För det var angelicas häst då, SÅ hon  hade inte kommit till ridskolan än)  Hon va ur söt och såg riktigt bra ut, I ridingen gick det super bra då hon va pigg och rolig häst, Vi tänkte ju inte mer på det sedan när vi åkte hem. På  hösten sedan kommer jag till stallet och där står shanti! Blev ju  helt chockad, Efter 2  veckor den dagen skulle vi ha hoppning,  Och eftersom jag va den ända som ridit henne i min grupp skulle jag hoppa henne:) så jag har en liten film från  den dagen som ni ska få se nu :)


Kommentarer
Postat av: Anna :)

Shanti* ;)

2011-06-18 @ 10:25:20
URL: http://haastsmurfarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA skulle precis komentera samma sak SHANTI!!!

2011-06-19 @ 18:25:32
Postat av: Anonym

HAHAHAHA skulle precis komentera samma sak SHANTI!!!

2011-06-19 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0