hemma från stallet:)

heeeej:D
kom hem från stallet precis:)   Vi skulle rida ut och  jag  fick Stina som  va sjukt T A G G A D stegra en gång ute i skogen men det gick bra(y)  Sen när vi kom tillbacka så fika vi och sånt mysigt fick även reda på att min tränare va gravid! alla visste det utom jag (a) hahaha Så  vi ska ha en tjej som heter Anna nu efter sommarn men hon är också  duktig! :D Men sen åkte jag hem;)  Och  har nyss ätit grillat på altanen mysigt! :D Imorgon  ska vi kanske ut med båten med Matildas familj eller så blir det  att bara åka ut med havet med dom, Om  det är fint väder då såklart:D Men nu ska jag träffa charlotte så  hörs sen;*

Kommentarer
Postat av: lejla

vilket pogram tar du dina web kort?

FIN BLOGG

2011-06-07 @ 15:21:58
URL: http://lejlaamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0