hemma från träning

heeeej:D kom hem från träningen  sjukt gooo träning, Skratta nog hela träningen idag! Men va hemma vid 9 kanske och nu  har jag  duschat :) Imorgon ska min kusin ta studenten  så  ska ditt klockan 1,  alltså går jag hem  från skolan vid halv 12 imorgon:) Ni ska även få en bild på vad jag ska ha på mig hoppas på sol, annars blir det nog kallt för mig:(  Men ja vet att  jag suger på  att blogga nu, Men vet inte vad jag ska skriva om  så ni måste kommentera om  vad ni  vill  läsa!?så  gör det NU.
Men nu ska jag gå och lägga mig för är sjukt trött sedan ! lovar att  blogga imorgon  men då får ni lova att kommentera!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tycker att du ska göra lite fler tips & hiss/diss, speciellt tips! om typ naglar, hår, hud & smink, så som du gör & va du använder för saker & kanske va de kostar.. Du kan ju ha någon garderobvisning, dvs visa dom kläder du älskar mest, kanske vilka kända bloggar du läser m.m.. Eller så börjar du med 'dag 1'.. Osv :) lite tips fick du nu iallafall! :D

2011-06-09 @ 22:56:18
Postat av: derya!

HHAHAH emma din låt på träningen va fan bääst!Såå jäkla goo är du :D<3

2011-06-10 @ 13:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0