imorgon ska jag till...

Imorgon klockan halv 9 går bilarna från  min skola ner till bockaberg,  Tillsammans med min  klass och en till klass ;) Vi ska till bockaberg,  där vi ska göra massa roliga saker!  t.ex paddla kanot, och bada om det är fint väder:)   Vi ska vara där från imorgon till onsdag ! Alltså kommer jag ju  inte kunna blogga, Men fanny har ju en iphone så  kanske blir något inlägg;) Men eftersom  det är mina sista dagar tillsammans med min  klass tror jag  tyvär inte det blir mycket inlägg måste ta vara på dom  sista dagarna nu! Men min  lilla kamera hänger med så kommer nog en  massa bilder när jag kommer hem:)   Såklart bloggar jag ju innan jag åker,  Ska även se om jag kan fixa något tidinlägg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0