kär.....

Nu ska ni få veta hur det är..  Kärlek är något som är sjukt svårt, Jag är inte den  tjejen  som leter efter en kille direkt när det tagit slut med sitt ex. Utan jag tror på  att min nästa kille kommer ELler om jag  har känslor kvar för han att han kommer tillbaka.
 Men nu har det gått många månader där jag bara älskat en, Min Känsla till han har gått sjukt upp  och ner.   vissa dagar när jag legat i min säng och lyssnat på "lugna låtar"  så har tårana runnit ner från min kind, För jag tänker på han..
När jag  sitter här och  skriver känner jag  också hur tårana i mina ögon vill ut.  kan säga att det här är inte lätt.
Att vara kär är helt underbart !  Varje gång jag pratar med han blir jag  så otroligt glad.  Hanns namn finns i mitt huvud hela tiden!  Men problemet är att jag vet ju inte om han gillar mig så som jag gillar han..
Men jag  tänker inte säga namnet !!! så ingen Idé att kommentera massa vem... vem ....vem....  För ni får aldirg svar på det! 
hoppas ni förstår :(

kommentera gärna hur nu tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0