match-stallet och nu ner till charlotte

heeeej:)  kom  nyss hem  från  stallet :)  vi gick ut och hoppa på  ängen  fick diggido!  gick super !  va även sjukt kul.. Hade inte med mig kamera idag men  det va några mammor som tog kort så  får kolla om  det blev något på mig?;) vi spela ju  även match det blev 1-0 till  dom  åh fast vi spela mycket bättre vi ägde hela matchen!  Men hann  inte blogga imellan  matchen  och stallet för jag  skulle vara i  stallet klockan 2  idag för skulle göra mitt prov hoppas det gick bra! Men snart  ska jag  gå ner till  charlotte.  Sedan går vi till mina grannar för dom ska flytta och ska ha någon lite fest så vi går ditt och äter, när vi gjort det går vi och träffar emma och sedan  vet jag  inte vad som  händer:) Men har lite små brottom  nu  så  hinner inte blogga men min  outfit kommer snart upp;*

GAMMAL bild på mig och diggido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0