midsommar imorgon!

Imorgon  är det ju midsommar ! Förra året  va det ju  jätte fint väder,  Då va det sommar,  tycker inte det är det nu , Igen sol  och inte varmt :(  Men   imorgon  ska jag  fira den tillsammans med min  familj och 2  till,  en familj  är Matildas familj och  så  en till  familj då,  Som  har två barn. Vi firar  påsk,Midsommar, nyår  tror det bara är dom?  men  iaf tillsammans med dom  två familjerna.  Vi brukar ha grymt kul.  Vi brukar göra olika lekar äta god mat och såna saker ! Om  det är fint väder kanske vi även åker till  en midsommarstång och är där lite :) beror helt på  vädret :)  Så kommer min midsommar se  ut :D
Va ska ni  göra på midsommar ?:)

några bilder från förra årets midsommar








Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska bara vara med min familj och min släkt !

2011-06-23 @ 23:05:07
Postat av: Anonym

jag ska bara vara med min familj och min släkt !

2011-06-23 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0