Petter & September

heeeej:)  nu  är jag  hemma från en underbar dag på  liseberg! men  berättar snart om  det!
Igår spela jag  ju  match  det blev 1-1 ! alla i laget va inte på humör trötta och sånt, Men vi kämpa ändå ! 
Sen kom  jag  hem satte mig och  kolla tv lite och sen sov jag (a) Idag va det ju  skola först sluta vid halv 2  och  då gick jag  och  Cajsa hem till  mig och  hämnta pengar och sånt!  Sen  tog vi bussen ner till kungälv vid 2  vi gick runt lite där nere och sånt! sen kom Matilda,cicci & Louise till  buss hållplatsen!  Så  vi åkte in  till Liseberg för vi skulle se petter & september. När vi kom  ditt gick  vi in och  åt sen åkte vi lite småsaker.  Sen så skulle jag  försöka vinna på  ett sånt här hjul, Och jag är sån  jag  vinner ALDRIG!  Men jag  vann så  sjukt glad ställde mig mig och  nästan bara skrek! hahahha..  Men sen börja det  då Petter och  September skulle sjunga. Det va typ 16 tusen där, Men det va inte så farligt,  va någon  av er där?. Sen vid 10 hämnade några mammor & pappor oss så åkte vi hem:) Och nu sitter jag  här. Snart  ska jag  väl gå och lägga mig, Spela lite på  ipoden och sånt;) 
Men kommer även kanske lite bilder matilda tog massa!:D Men vi hörs imorgon

glaaad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0