sjukt!

Igår så  kolla jag och Matilda på  filmen  om  Justin bieber.  För kanske 1-2  årsedan  ÄLSKA jag kan, Herregud lyssna på han  överallt, hade 100000  bilder på  mobilen  på han. Men  tröttna nog på  han  för ett  tagsedan.
Nu har ju  alla hållit på att... åh han är så söt och allt...   Men jag har inte varit en av dom. 
Men så prata jag med en kompis och hon sa det att har du kollat på  filmen  blir du kär i han! och kan säga hon hade rätt, vi kolla ju  på filmen och  guuud va söt han  va,  Blev helt kär i han. 
så lite konsigt att en film kan  göra så man börjar gilla någon (inte så  kärleks gilla men hoppas ni fattar) man har inte  träffat han, Men han värkar så otroligt rolig och  snäll !

filmen va riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0