student hela dagen!

heeeej:D kom nyss hem nu,  Va så sjukt roligt att se hur alla va så  lyckliga när dom kom ut från mimers hus!  Vi  va där från 12-2  ;) alltså va min outfit ett tidinlägg om någon  såg det på klockan;)  Sen när alla gått ut börja vi dra oss till  bilen sedan åkte vi upp till Romelanda där nästan hela min släkt bor, Alltså han som  tog studenten  va där så vi  åkte till dom och åt spela lite fotboll och  såna saker! Va la där till nu:) Sedan när jag  kom hem låg en lapp på mitt bord där det stog om  min iphone... Det stog typ att det är så  många som  köpt den så dom måste ta in mera till sitt lager så  blir att  vänta i cirka 2 veckor till innan den kommer! lite små sur men  kan ju inte göra något....  Men nu  ska jag slänga upp några bilder jag tog idag, Ska även fixa något hiss och diss eller tips senare;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0