svar på tal



Fick väldigt mycket frågor om  vart  mina vita tröjor är köpta och vart ringen är köpt så tänkte svara på  det nu

den här är köpt på bikbok
fanns även i en mörkblå  färg


den här är köpt på  ginatricot på  rea


ringen är köpt på ginatricot finns även i svart


asså du har så grymt fin klädstil, du har verkligen jättefina kläder :) har några frågor:

hur mycket får du i veckopeng/månadspeng?
vilken affär handlar du mest i?
vilken affär köpte du dom vita tröjorna & hur mycket kostade dom? :)

snälla svara i ett inlägg, har ingen blogg!

 
svar:  tack så jätte mycket blir så  otroligt glad av såna här kommentarer! :D 
 Jag får ingenting...  Utan när jag  ska till  stan/kungälv eller någonstans frågar jag mamma eller pappa så får jag pengar :) 

Jag köper mina kläder mest  på ginatricot, Jc ,Hm  tessie  det är nog dom mest  sen finns det en massa andra affärer där jag  alltid går in (y)

svaret  hoppas jag du fick där uppe, priset kommer jag inte ihåg  tyvär:(

hoppas du blev nöjd med svaret !

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Kan du inte lägga ut bilder på dom söta linnerna du köpte i Kungälv för några dar sedan?

2011-06-26 @ 23:18:50
URL: http://fannyelicegustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0