svar på tal om att ta kort!

För ett tagsedan fick jag  en fråga om hur man tar bra kort och hur man blir bra på kort!
Hur man tar bra kort är ju nog ha en brar kamera, Sedan  hitta någon  rolig/fin  grej du vill ta kort på sedan är det bara att ta kort på  den grejen ta korten från olika vinklar och zoma  in och  ut. Sen är det bara att köra på!
har inte direkt något tips om hur man tar kort det är nog också mycket träning och ha det lite som ett  intresse min  kamera är nästan som  mitt liv nu så fort jag ska iväg har jag ALLTID med någon av kamerna, Ibland min  system och ibland min lilla ;)  Men säger inte nu att  man måste ha en systemkamera för det finns sjutkt bra "vanliga kameror"  om du är intresserad av att ta kort  och har en "vanlig" kolla runt på  inställnigar så finns det säkert jätte många bra där! Men det som  är viktigast är att ha kul när man tar kort!


Hur blir man  bra på  ett kort fick jag en fråga om. Jag kan  tyvär inte svara på  den här frågan  för jag  själv blir nästan  aldrig bra på  bild, När någon  tar upp kameran vet jag  inte riktigt vad jag  ska göra. Men om du står framför en kamera mer  och mer hittar du till slut ett sätt du tycker om. Men när någon  ska ta kort på mig är jag ofta mig själv till 100 % ! Ibland är jag  seriös och ibland oseriös :) hoppas du fick ditt svar:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur får man fram ett sånt c med en ring runt? :p

2011-06-17 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0