svar på tal


fick du cooper och auli som lärare? ): snälla svara!
 svar: nej jag fick ,  peo och Annelie

 vart har du köpt tröjan ! :)???
  svar: tror det va MQ 

 vad brukar du göra när du är sur på dina vänner?
   Svar: Jag pratar alltid med dom, tycker det är super viktigt!  När jag har gjort det och fortfarande är sur låter jag  dom  vara:) 

hur gick det på matchen mot askim , du skrev aldrig resultatet ! ???
svar: 1-1 :)

fin du är!
Svar: aww tack så mycket!

heej Emma
vi går inte på samma skola så jag undrar om du kan lägga upp en blid på klänningen den 15 juni
skulle bli tacksam av ett svar:P
svar:  heeej:) jag förstår inte riktigt för har skrivit att jag ska lägga upp kläningen den 15 juni:) 
Så den kommer upp då:)

hej
jag har alltid vilat ta bra bilder.
Du tar as bra bilder men jag tar dåliga.
Snälla kan inte du göra ett inlägg där du skriver hur man får bra bilder
svar:  heeej;) tack så mycket roligt att höra att du gillar mina bilder :)
jo  visst kan  jag göra ett inlägg om  hur jag tar  mina bilder!

vart har du köpt dom byxorna och hur mycket kostade dom ? :D
Fin blogg!
svar: Dom  är köpta på jc, Jag kommer inte ihåg hur mycket dom  kosta :(   tack så jätte mycket:)


fint linne, i vilken affär har du köpt det? :)
svar: tack så mycket! det är köpt på MQ förra året:)



är det din båt eller matildas? :)
SVar: det är Min båt:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0