fläääättaaa

heeeej :D Har precis varit med charlotte vi har kollat  på tv och sånt ;) Förut va jag  ju  och klippte mig, Men hon har gjort en fläta så ni kan tyvär inte få bild hur det blev, För ska sova i den så vill  inte ta ut den :) Men är super nöjd med håret :D  Efter det åkte jag  och mamma  till  maxi och handla mat fick  även med mig ett par lösnaglar,  För tycker mina vanliga naglar är så tråkiga :(  Men imorgon ska jag träffa Matilda guud va jag saknat den tjejen  :( Även fast vi träffas på  fotbollen & ridingen är det ju  inte samma :) Men vi ska göra en liten rolig grej som jag berättar mera om imorgon :)  Imorgon   vid 10  ska även jag  och charlotte ut och gå hahha,  Det ska vi göra nu varje morgon,  Duktiga små  tjejer (y)
Men aja nu  ska jag ta bort sminket och borsta tänderna bloggar mera senare;) 
 
Men här får ni  några bilder på  hur håret ser ut nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0