första dagen med båten !

hamnen

packning

lite fina foton



fiskar





pappa och filip vid båten

sen va vi ute med båten i  kanske 4 timmar eller 3.. Sen så  åkte vi hem

matilda är trött efter en lång dag ute på havet!

härlig bild på mammi!

en härlig bild på pappa

min underbara lillebror

hanna matildas lillasyster!


matildas pappa &  min  pappa

mammorna¨


hahahha jag!



 jag och matilda fick dricka sjukt mycket eftersom  vi skulle spela match


värdens bästa!


nu kommer bara lite blandade foton från hem resan





















älskar bilden!










¨

 

tillbaka till hamnen


tack för en underbar dag !  ♥
bilderna är MINA alltså vill jag att man frågar innan  man tar dom!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det din båt eller matildas? :)

2011-06-06 @ 12:08:36
Postat av: nellie

hehe, vi har båten på samma ställe :)

2011-06-06 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0