ÄLSKA VÄDRET

heej sötnosar:)
just nu  lagar  jag och  Agnes mat (y)
det blir pyttipannan  hahha:)
men  va ju  på  sjukhuset idag gick faktiskt rätt bra! dom  tog bort en  grej på  naglern gjorde sjukt ont och det  börja blöda  :( men  sak ditt igen när jag kommer hem från fjällen .
Men idag va skolan  super :D hade inte mycket lektionern eftersom  jag  inte var  där dom  första lektionerna :)
men  tror vädret  gjorde också ! ALLA var glada och sånt kanske för våren är här!
men nu ska vi käka och  sen plugga  ,  men här får ni  några bilder ;*


fina bilder jag  och  agnes måla:D

agnes

ebba

fanny


hanna

egggo


älskar er tjejer! hahah fråga inte vad jag  gör med handen(a)


Kommentarer
Postat av: Ebba ;)

Älskar dej med :D <3

2011-03-15 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0