förlåt

heej  ,  förlåt för det inte blivit något inlägg idag:O men  har haft jätte mycket och  göra idag! jag  och  matilda gick  upp  9 för skulle ju  vara på  sjukhuset klockan tjugo i 11 (: fick  reda på  att det är typ  någon  konstig sak i  tummen  som  växer;s så  måste typ ha ett  skydd på  nu  rätt länge och  ska ta någon  salva på?, ska till  sjukhuset  på  tisdag nästa vecka också  för då  ska dom  kolla hur den ser ut då  aja :)  sen skulle ju jag  och  matilda åka och  rida privatlektion för angelica men  hon ligger hemma och  är sjuk  så blev  inget, så  vi bestämde oss för att  åka in till nordstan :D fick köpt lite grejer som jag lägger in  sen när jag är hemma för är oss matilda nu.  om  en halvtimma ska vi åka ner till  kungälv för matilda ska klippa sig :)  och ikväll  ska jag  också  träna sjukt skönt eftersom  det är så  fint väder hahah:D men  aja skriver sen
puss;*


synd om  mig kan  typ inte smsa  med min  tumme:(


Kommentarer
Postat av: Deryyaa:)

Stackarn :( <3

2011-03-08 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0