G-bloggar - josse

Okej jag har inte uppdaterat ett skit här, känner mig f*n taskig , haha
men nu kommer de lite iallafall !
Slutade tidigt idag FREDAG(L)(L)(L)
Och började kvart över niio, man typ hääärligt,  va helt pigg när jag vaknade också,
finns inte bättre morgonar då,  om man säger så, hehe !
Direkt efter skolan vände jag min kropp till Ida och drog mig till henne,
va där till typ 4-5 kanske ? Sen åkte jag och mamma och köpte pizza,
ja kom hem åt den sen satt vid datan,'

Då skrev Zeinab att hon ville träffas, och självklart ville ja träffa henne,
åh vi hade de så mysigt, vi pratade om allt i typ 3 timmmar minst ?
En bättre vän fiinns inte, hhehee !
Nu är jag hemma och tänkte uppdtera lite,
höööörs. puss

bild på vår saknade emmaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0