GRATTIS GUMMAN!

Idag fyller matilda år !
Min bästavänn
Min syster
Mitt allt
Matilda kan jag  ringa när jag vill  och  prata om ALLT som har hänt ,  hon lyssnar och  ställer upp.  Hon är så underbart  snäll  och  söött . Vi har så otroligt mycket minnen ihop så jag inte vet vart  jag änns ska börja  getingstyle, fjällen ,  utomlans , gottland öland , nyår ,midsommar ,påsk  a ni  fattar :o Alla dagar jag  är med dig är ett  minne. 
Vi  har kännt varan  i HELA vårat liv , och  tiden jag är med dig är helt underbar ,  såklart  vi har några dagar då det blir lite bråk ,  men  tycker inte det ska hända mer! alla bråkar ju  någon gång ..
Hoppas duförstår hur mycket jag  älskar dig syster !
vad som  än  händer kom ihåg att  jag älskar dig MATILDA EMMY  HÖJER ..
Det namnet  står inristat i mitt hjärta !
hoppas du får en super dag gumman:)
GRATTIS!

du  är min  största skatt

love u  honey;*
















matilda hata flugorna i  gottland såhon  gick  runt med den nästan hela tiden så sööt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va söta ni är !

2011-03-18 @ 17:20:34
Postat av: Matilda (:

HAHAHAHHAA OMFG BILDERNA! :o SÖT JAG ÄR ! :(



hjärtat mitt!

nu har vi kännt varandra i typ 13 år och den tiden har varit sjukt underbar!

Vi har så sjukt mycke minnen tillsammans som jag aldrig glömmer precis som jag aldrig glömmer dej , du är den jag ringer först när jag mår dåligt efter som jag litar så sjukt mycke på dej och kommer alltid göra, jag finns för dej lika mycke som du finns för mej om inte mer.

alla stunder med dej har varit bäst, varje år i fjällen och när vi reser utomlands, bara för bäst.

alla midsommar, nyår, påsk och allt annat vi firar GALET KUL!

tyvär har vi glidit ifrån varandra och du glömt allt vi har/hade.

älskar dej mest av allt som finns på denna jord puss!



Ser du stjärnan i det blå den lyser för oss två. Vi delade på minnen som du glömt men jag kommer ihåg. Då det var du och ja. Och nu vet jag vad dom menar med att du är underbar. Du var helt speciell kan du komma tillbax, ja tro det eller ej men jag saknar våra dar. Och jag hoppas än idag att det finns en liten chans, för det var för dig, som mitt hjärta brann. Kom ihåg dina ögon hur dom lyste upp mitt liv. För mig så var det bara du och ja för all framtid. Det fanns ingenting annat, det var äkta vänskap å syskonkärlek. Kan inte sluta tänka du var finast i världen. Kan du snälla förstå, hur tror du det känns att se sitt liv nerskrivet i ett textdokument. Men jag hoppas du vet att jag saknar dig än så hjärtat, kan du inte komma hem igen, enligt mej hör du hemma här..



2011-03-19 @ 13:31:43
URL: http://mmatildaemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0