heejdå:(... åker nu

heeej och  goodmorgon idag är dagen då jag åker :(
och  tänkte skriva lite nu bara ,  Bloggen  kommer självklart inte stå still  för jossan ska gästblogga !  tack gumman(L)  Och ni  får inte sluta titta och  följa den ,  för när jag  kommer hem kommer det va massa bilder som  kommer in  och hur jag  haft  det! kommer nog göra något mobilinlägg såklaart´. Men kommer nog bli  en super semester hoppas jag    , och  ni kommer få  veta hur den  var när jag kommer hem :)
Ska ju  sitta i en bil  i 6  timmar så ni  som har mitt nummer får gärna va sociala!
Men  hoppas ni  får det super och  inte kommer sakna mig för mycket :D
kommer sakna er , men  har ju  Matilda älskling som jag kommer ha skit kul  med :D
Men  ni får ha det  så bra hoppas ni  fortsätter följa (a)
puss&kram


åkarmband så jag inte mår illa

slängkyss till  er

min packning i bilen (a)


Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa§

Fin tröjja :D

2011-03-20 @ 19:37:28
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0