llääss!

heeej:)
just nu sitter jag och  typ letar  lite saker på  datan , eftersom mammas arbets kamrat  ska till  Kina och  undrar om  jag vill  ha något ;) så  får se vad jag hittar  mamma hade beställt en   lv väska till  mig än sålänge ;) om ni  vet något så  kan ni  ju  skriva de ;) ? Men  vid 6 ska mamma åka och  fixa sina naglar   får se om jag  ska med tror det lite skoj  och  se hur dom gör;o   men fick en fråga om  att man  kan fuska på  min veckans blogg  och  nej  det går itne man  kan  inte rösta flera gånger för ser ju  att det är samma ip  nummer ?
såg att det va någon som  gjort  det och  bytt  namn hela tiden  men skrivit samma nummer , och  kommer inte ränka med det bara en  av kommentaren som  den  har gjort  ,  är det något ni undrar om  veckans blogg är det bara och  fråga på ?:)
men nu måste jag  gå så vi hörs sen ;*


 skriver sen också  varför jag var i kungälv!

tror det var den här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0