nya converse

heej:) nu kom jag och  mamma precis hem  från  kungälv ,  vi va och  köpte min converse och  köpte även  nya fotbollsskor :) så  hann  inte blogga innan jag  åkte för mamma bara ringde och  sa att  vi skulle gå ut. Berätta ju också att mammas arbetskamrat  skulle åka till  kina  för ett  tag  sedan,  och han kom hem idag så  fick en väska den väskan jag  vissa på  bilden och  en  plånbok hur nöjd som  helst älskar dom  båda!
Nu ska jag  nog upp och  äta och kanske ut en sväng och  gå med mamma  :)
men  ska käka nu ;*


väskan  har ni  sätt:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad för fotbollsskor?

2011-03-28 @ 20:48:11
URL: http://malison.blogg.se/
Postat av: Julia

kan du inte lägga ut bild på väskan igen, kommer inte ihåg :)

2011-03-29 @ 11:55:34
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA FAIL, DE STAVAS CONVERSE ;) LILLA GMN :)<3

2011-03-29 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0