puss& godnatt

heeej:) nu  har jag  precis tagit bort  sminket och  sånt och  ska snart  gå till  min  underbara saknade säng! gud va skönt och  sova i  sin  egen nu:o   Imon  måste jag  upp  kvart  över 6  för ska va på  sjukhuset i göteborg klockan  8 imorgon alltså  måste vi åka kvart  över 7  så  blir lite segt men  får se till  och  klara det !  kommer nog upp  en outfit  om jag hinner annars kommer den när jag  kommer hem:)
men nu  ska jag ta fram kläder till  imorgon  så  vi hörs puss;*

cool  tjej  (a) hahahhahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är perfekt . älskar din blogg läser den varje dag men har tänkt på en sak du ser ju sjukt bra ut och undra om du har kille då. du kan väl få vem du vill? svara gärna

2011-03-27 @ 21:17:42
Postat av: Anonym

Vart köpte du glasögonen?

2011-03-28 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0