REEEEEEEEEEGNNNN!

heeejj;)  hemma från  skolan nu  ;)  skolan  va la helt okej? fast  en grej hände idag som ALDRIG hänt och  det var  att  vi skulle till  munkegärde och  jag  hade glömt min  mobil  i  kapprummet på  min  skola! så fick  springa allt vad jag  hade till  skolan och  hämnta den , men där låg den så gulligt(a)Och  eftersom  våran fröken  slutar  imon  har våran  nya Malin varit med hon  är sjukt bra  det kommer nog bli  jätte bra (:  skulle ju  också  tränat  ikväll  men ne:o  känner inte för det och  har så  SJUKT ont i min tumme ,  så  istället följer jag  med mammi  till  stallet :) men nu  måste jag  fixa mat  ,  så  skriver sen puss;*

jättttte gullig hahahha:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0