säger vad jag tycker nu!

 blir ett  snabbt inlägg nu , just nu  sitter  jag  och  matilda och kollar big brother   och efter det ska vi nog sova eftersom  vi ska upp  vid kvart  i9 ;o för ska till sjukhuset igen  ,  men aja skriver imon när jag kan :)
juste tänkte säga en  sak...  från och med nu kommer jag ta bort  alla onördiga kommentarer för tycker det är sjukt lågt att  kommentera anonymt , och  ser ju  att det är samma ip nummer och  så skriver du  att  du heter olika namn varje gång HAHAHAHAH hur går det ihop?;) men sluta kolla om  jag är så ful  och  sånt ! men så ni vet så tar  jag  bort ALLA onöriga kommentarer :)
men aja vi hörs imon puss;*



VI BJUDER!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Derya:)



Men seriöst ofta emma dem är acensjuka på dig för att du e finast !<3

2011-03-07 @ 23:21:19
Postat av: maaaaaaatilda

precis..

bara sjuk jävla onödigt att kommentera om man ändå inte har ngt vettigt att säga, blir sjukt trött på sånt.

egentligen borde du inte ta åt dej av skiten dom skriver:)

och fan va fult att byta namn flera gånger oxå, man ser ju faktist ip nummret..



fan va snygga vi är älskling ! ;)

pusssssssssssssssssssssssss

2011-03-07 @ 23:30:11
URL: http://mmatildaemmy.blogg.se/
Postat av: tilda

Emma du är sjukt söt.

så strunta i dom bara :)

man är bara omogen när man skriver att någon är ful & sånt.

man har inget liv då lixom ?

2011-03-08 @ 10:59:51
URL: http://johannaotilda.blogg.se/
Postat av: alice

dom är bara avundsjuka för att du är så fin! :)

2011-03-09 @ 21:13:02
URL: http://alicecarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0