ska till ...

 FJÄLLEN på  söndag så sjukt skönt ,  men ändå lite konstigt att  åka till  fjällen nu  när det typ är vår här;o  men kommer bli  så sjukt skoj  tror jag ska ju  ditt som  vanligt med matilda och hennes familj  :D
Men bloggen kommer inte stå stila  , för jossan ska gästblogga lite då och då jätte snällt av henne , är det någon annan som kanske skulle vilja är det bara och  kontakta mig?:)
men åker ju  på  söndag så ingen fara än:) men  bara så ni vet det(a) sen kanske det kommer några mobil inlägg :D






hahahaha bilden  döör:o


bilder från förra året


Kommentarer
Postat av: moa samuelsson :)

ska också till fjällen på söndag :o <3

2011-03-16 @ 20:05:05
Postat av: Julia

jag ska till fjällen på lördag :D

vart i fjällen ska du?

2011-03-16 @ 20:48:06
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du vann veckans blogg hos mig! cheka in och släng in en kommentar:D Grattis & kram !<3

2011-03-16 @ 21:04:01
URL: http://madeleinesvedberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0