stör mig!

åhh tänkte på  en sak  som jag bara måste skriva ...
Börjar bli  riktigt trött på  sånna som  köper samma kläder HELA tiden , tycker det är okej om  man  inte går på  samma skola och sånt för då träffas man inte hela tiden , men i  skolan  är det ju  så störande och se någon  gå förbi  med samma kläder HELA tiden , visar bara att den tjejen inte har något självförtroende inom mode.
Såklart  alla har säkert  något samma? :O men  liksom  så fort man ser att  någon  har allt blir man  ju  lite sur iaf jag :)  såklart  kan man  ta det lite som en komplimang får då  vet man  ju  att någon  gillar stilen? men  det kan  gå  överstyr :)
lite roligt  att  veta va ni tycker ?
detta va min åsikt så börja inte klaga på de!


Kommentarer
Postat av: hanna

haha , det är så jävla sant ! :o<3

2011-03-09 @ 17:25:03
Postat av: minnah

håller med dig helt .

vet hur det känns .

man blir riktigt irriterad så fort man ser personen !

2011-03-09 @ 17:26:06
Postat av: Anonym

Så sant <3

2011-03-09 @ 18:08:14
Postat av: moa :)

instämmer helt ! <3

2011-03-09 @ 20:12:47
Postat av: tilda

mmm. stämmer¨

gjorde ett ganska likt inlägg på min blogg för någon dag sen

så nu känns det bättre när jag ser detta inlägget,

jag är alltså inte ensam om att störa mig på de som alltid köper likadant som en

och såklart man blir ju glad på något sätt när folk tycker att man har fina kläder & så

men jag stör mig när dom köper allting likadant

och såklart det inte gör något om det inte är någon man knappt träffar.

men när någon i ens skola gör det hela tiden så är det irriterande.. :/

HAHA.

jag ska inte skriva längre

läs gärna min blogg. så kan du se det inlägget jag gjorde ist! :)

2011-03-10 @ 16:50:24
URL: http://johannaotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0