tröött

  godmorgon :)
vakna runt halv 11  idag ,skönt men skulle kunna sova längre för är jätte trött men  det  hinner jag  inte , idag och  imon är det ingen  skola sjukt skönt :O men  ändå  har man läxor-.- men aja
 i morse tjugo över 6  ringde min mobil  av alarm för jag har typ ett  alarm alla dagar  utan  lördag och  söndag  för jag  ska upp till skolan , och  såklart  hade jag  glömt och stänga av det igår:O sjukt sur .. men  aja det var bara och somna om:) Ebba smsa mig nyss och  fråga om vi kunde träffas så  idag ska jag  träffa henne ,  sen ikväll  kommer matilda  till  mig och  sover , berättar senare varför:D
men aja måste skynda mig lite nu  :) så  vi hörs senare
puss;*



Kommentarer
Postat av: Derya:)

DEee gjorde min mobil mee -.- <3

2011-03-07 @ 13:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0