svarar på frågor



janina : ja har astma och  när jag  va liten så va jag jätte mycket på  sjukhus och  va rikigt  sjuk hela tiden !
och  när jag  va 3-4  år så  va mamma och pappa borta och jag  sov oss min  mormor och  morfar  och då va jag   jätte sjuk  och så fick  jag  ett  astma anfall  så  vi  fick ringa ambulansen , så  åkte in  där och  fick typ någon  gas så jag kunde börja andas bra igen , så  fick  stanna där någon  natt  och allt gick  bra ,  men jag klara mig, men  som tur är min  astma inte lika allvarlig som  för några årsen,  om  jag springer mycket och  det är kallt kan  det bli  jobbigt  men inte något stort,  och  när jag  är sjuk  måste jag  ta min astma grej  några gånger per dag :)
hoppas du fick  svaret

jennifer:  1. yess ja är 154
2. läs när jag  svara på  janina så  hoppas ja du fick där :)
3.  jag  har haft  astma sen jag  föddes
4.min  pappa fick jobb i  thailand ,turkiet och polen  tror jag  , men det var närmast thailand men jag  ville inte och  då blev det inget , men om jag  skulle flyttat  skulle jag vara tillbaka i  sommar för skulle bo där i  3  år 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0