varför jag va på sjukhuset...

heej  förlåt för jag  inte skrev något igår:(
men  kom  hem från skolan ,  sen va det ju sjukhuset och  fick en fråga om det och ska säga varför jag va där :(
Det är så att jag  klämde min  nagel i 3:an i en bildör och  den ser HEMSK UT! och den är jätte konstig och  vi har vait kanske 3  gånger på  sjukhuset och  undrat va man  ska göra och alla har sakt att  dom  inte vet-.- så nu  bestämmde min  mamma en tid nere i göteborg ,  så  vi åkte in  ditt ,  men  då säger han vi va oss att han inte va så bra på  sånt så vi ska till  en annan , för han kan  bara ta bort den om  det var så, så vi fick  en nytid på  tisdag då  hon  ska kolla vad man ska göra:)  så nu  vet ni  det ,  och  efter sjukhuset åkte jag mamma och  agnes in till  stan och  kolla lite hitta inget :( så  åt vi snabbt för sen vad det bara hem och  träning med älsklings flickorna direkt:D och  träningen sluta halv 9  så va inte så  pigg på  att  sätta mig vid datan :) så nu  vet ni  allt  som  hände igår, men  nu  ska jag upp  och  plugga sen äta men  lägger in bilder på  det jag  hade på mig idag :)

så  ser den ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0