aldrig aldrig igen !

heeej kom  hem nyss,  vi va nere vid fästningen  och paddla kanot och  körde tipspromenad och  massa lekar typ.  Men  när jag  agnes,abrar och david skulle paddla kanot börja det små  blåsa och  det va ju strömar där vi paddla så vi bara åkte längre och längre bort! så  sjutk läskigt kanoten va nära på  att  tippa flera gånger! sen började David att skratta och inte fatta va han skulle göra så då  blev allt fel. Men efter 45 min  ute på den lilla älven kom vi in! va så  sjukt rädd då agnes va nära på  att  svimma och mina händer bara skakade, så ska aldrig göra om  det!.. Men jag  lever iaf:D När vi körde tipspromenad va det några får som sprang efter oss, Men nu  kommer några bilder från  dagen!



sen  va det in  i  fårhageN!


blev några bilder!

Kommentarer
Postat av: hannawinther :)

hade du systemkameran med dig ?:)(L)

2011-05-26 @ 15:46:55
URL: http://hannacarolinawinther.blogg.se/
Postat av: abrar

halebop !:D

2011-05-26 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0