ambulans-stallet-Kung Louie♥

heeeej:) Nu har jag precis ätit :) Men ska berätta om  stallet nu, Jag fick kung Louie  va så sjukt nervös eftersom jag inte hoppat med han sedan jag bröt foten, Vi skulle hoppa i 1,5  timme:) Eftersom  jag  va lite feg trava jag fram till hindrena och galoperna efter alla hinder ist:) han  gick sjukt bra och är jätte nöjd över honom så kommer våga rida han mera min  lille prins! Men i slutet av lektionen  skulle en annan  emma och nelson hoppa. Nelson  hade en väldigt hög fart för han  brukar va väldigt pigg! Men iaf, i Det hörnet jag  bröt foten för nästan exakt ett  årsedan(imorgon  är det  ett årsedan)  så välter Emma och Nelson, Nelson  reser sig direkt och går där ifrån  men  Emma hade väldigt ont i sin fot, och klaga lite på  ryggen.. Så ambulansen  kom, va nog ingen fara för Emma , trodde våran tränare:)  Men anna skulle ringa mig ikväll  och berätta hur det var med henne och  sånt:) Men Louise va även där och tog kort!  så  kommer säkert lite bilder då(y) För nu ska jag hälla upp  en skål godis och  kolla tv:D så vi hörs




min otroligt fina prins!


Kommentarer
Postat av: Linn

söt häst:)

2011-05-28 @ 22:01:52
URL: http://linnfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0