dressyrprovet på Rikki

Vi skulle rida Lc:1. Det va ingen tävling utan ett prov:) Programet hade jag ju  tränat på  jätte mycket men  när jag väl kommer ditt märker jag  och mamma att jag har tränat från fel hål!  Men På framridningen  va han  inte så fokuserad han  vlle inte gå iform eller något! Så  va han ju seg, Men hade ändå  sporrar! Men när vi kom in  på  banan  blev  han skit fin  gick ner ifrom  direkt och va lite mer framåt i han ! Jag klara hela banan utan att glöma av något och  det va ju mitt mål! Måste det va lite små  saker jag  måste tänka på :D Men är så  sjukt nöjd men han :D Men  om det är någon som tog kort/filma på  mig och  rikki får ni  gärna säga till  mig:D
Har några bilder på mobilen men  fick pappas gamla igår och vet inte om  han har någon usb kabel men  ni kommer få bild så fort jag hittar något!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0