förlåt förlåt!- läs hela!

heeeej:D
gud förlåt för jag inte bloggat något idag! ska berätta om hela min  dag nu! först va det ju skola helt okej  förutom  på  spanskan ..  Sen  efter det åkte jag  hanna,Abrar hem till agnes. Vi prata och  sånt hann inte så mycket, Men  när vi  drukit mjölp kolla jag på  mjölkpacket och  såg att den hade gått ut för 12  dagar sedan, åh så äkligt!!!!! 
Men vid 4  kom  agnes pappa och körde oss två  till stallet :)  Vi skulle ta in  två st hästar  en häst va ju  amber och  en annan  d-ponny, jag skulle ta amber in  i stallet och  agnes den andra.  När vi gått en liten bit så börjar amber små  stegra för han  ville ju  in ! han  bara sprang och  sånt och  då  börja han  stressa upp andra hästen  och  dom  stressa upp  varandra,  jag börjar få små  Panik. Men tillslut gör han  det jag inte ville han gör en liten högre stegring! Men det gick bra, När jag  lugnat ner mig berättar agnes hur jag  ska göra och då går det  jätte bra, va lite skakig när jag  kom  in i  stallet men  aja, Agnes red och det gick super! När vi skulle åka hem ringer pappa och bara berättar att  han  kanske inte är hemma när jag kommer hem,för han är och hämntar filip på en fotbollsträning. När vi lagt på  kommer jag ju på att där filip tränar åker vi ju förbi så dom kan ju  bara släppa av mig där för jag  TRODDE träningen va slut klockan 7 ! så när jag kommer ditt står jag  där och  fryser för det regna ju! När klockan va 10 över sju så börja jag  tänka att tränigen kanske va till klockan halv 8 för pappa är ju inte här? Så pappa ringer  och så frågar jag om  den va till halv 8! och det va den.. så va lite sur men  a.. Men nu är jag iaf hemma ÄNTLIGEN! Ska väl  snart  gå och borsta tänderna och  sen kolla efterlyst! :D
Men om hur man gör picasa bilder vissar jag  er imorgon för känner att  jag inte orkar det(a)
Blev ett  långt inlägg men aja..  hoppas ni förlåter mig för den här gången!

bild på  amber och  agnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0