hemma,kom i 7A

heeeej:)
Kom  hem vid halv 4 förut. Skolan  va helt okej .. Men idag  fick vi  vet våra nya klasser:D:D:D  är så sjukt glad så  jag inte vet vad jag  ska ta vägen! Jag kom med Agnes,Abrar,Jennifer och  isabelle är dom  jag  är gladast  över vet inte riktigt vilka som  andra är:D imorgon  ska vi även träffa våran nya  klass.  Vi träffar dom  klockan 9 till 12  och  då slutar jag så sjukt skön dag! :) Men senare ska jag  hanna & abrar upp till  fontin  och springa:) 
Men vi hörs sen;*

bjuder!

Kommentarer
Postat av: Janina :)

Vilken klass ? :) Asså a b c eller d ? :) <3

2011-05-30 @ 16:21:41
Postat av: Anonym

vilken skola? :)

2011-05-30 @ 19:29:44
Postat av: Juliaaa

vilka klassförestånadre? :D

2011-05-30 @ 19:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0