hemma från en underbar dag!

heeej  mina  sötnosar!
kom hem vid 7 från  liseberg sjukt skoj ! matilda cicci & cajsa åkte den nya och dom  sa att den va hemsk:O ska inte åka den..  MEn a ..louise åkte med mig hem för ingen va hemma hos henne:)
När vi kom  hem va det några här, eller a dom vi ska utomlans med till  sommarn vi hitta ett  hus nu vi ska bo i där så  OTROLIGT fint så jag nästan dör:O  vill  åka ditt nu!
Men aja ...  Snart  ska jag väll  upp igen till  mamma &  pappa, Ska även fixa någon mat jag kan ha med mig imorgon för vi ska till  universeum , ska nog ta med min  lilla kamera ditt, så ni  kanske får några bilder imorgon :) Men nu ska jag gå och  ta bort mitt smink  innan jag somnar:(

hahahah

Kommentarer
Postat av: alexandra <3

LÄGG UPP BILD!!!! vill oxå seee!!! :DDD <333

2011-05-01 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0