hemma från sjukhuset!

heeej:) mamma hade ringt sjukhuset idag för jag måste hämnta ny astma medicin, Så när jag kom  ditt gick vi och prata med en läkare prata med henne om min astma, när vi pratat lite gick jag till  en annan där jag fick blåsa i en grej jag kom  upp i 220,  Sen gick jag till en annan där jag skulle typ  få  någon  speciel luft för dom tyckte jag inte andades bra, Den luften skulle hjälpa mig så det skulle bli lättare, Efter den fick jag blåsa i den grejen igen och då kom jag upp i  260, Och jag skulle komma upp  i 400  så det va inte så bra:( Men  sen hände det inte så mycket vi prata och sånt för att se om jag ska komma tillbaka och göra ett nytt test på min  astma.
Men sen när jag kom hem gick jag och la mig direkt och sov i  typ  1 timma!
Och nu  sitter jag här (y) vi fick även våra tröjor idag från  fotbollen skit skön va min:O
men nu  ska jag gå och  kolla tv vi hörs senare;*

min  astma grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0