packa

heeej,förlåt för jag  inte  blogga förut men  abrar hanna & fanny kom  för och  säga hejdå så  gulliga fast jag bara ska vara borta i några få dagar,men vi baka och hade så sjutk skoj:D
Men  innan  jag går och  lägger mig ska jag hinna packa,Fixa några tidinlägg under helgen! måla naglarna och göra min  svenska läxa så måste fixa det men bloggar direkt efter ska även fixa något intressant inlägg nu;) 
 
men en  grej till  er så  jag vet! 
vadvill  ni  ska ja ska göra för tidinlägg ,
något specielt ni  vill  läsa i helgen , snälla kommentera det!


sitter här med filips mysiga innebandy tröja(a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva hur du sminkar dig & vilka saker du använder? :)

2011-05-05 @ 19:51:29
Postat av: Anonym

Har du haft en bra torsdag hittils?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-05 @ 20:08:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: amanda

super skojig tävling på min blogg och enkel, kolla om det är en tävling som passar dej!

Kramis :)

2011-05-05 @ 20:31:55
URL: http://amandiix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du filma när du sminkar dig?

Och visa vilka produkter du använder och vad du har köpt dom! :)

2011-05-05 @ 20:38:43
Postat av: abrardencoola!(A)

HAHAHHA SPECIELLT NÄR DU SKULLE SJUNGA HAHHAH KOMMER ALDRIG GLÖMMA DET !:D MEN VI KOMMER SAKNA DEJ SJUKT MYCKET DOMMA FEM DAGAR PUSSOKRAM !(L)

2011-05-05 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0