sjuk

heeej:) förlåt för jag inte blogga igår men  gick och  kolla på  mitt  älsklings lag  som tränade !
Fast va där i  typ  45  min  för det  va sjukt mycket myggor :(  Sen när jag kom hem gick jag och la mig direkt va så sjukt trött så somna vid halv 9:O  Sen vakna jag i natt  att  jag knappt kunde andas så mamma kom ner och sånt... sen somna jag om imorse när jag vakna va jag  jätte sjuk, har feber ont i halsen  och hostar hela tiden! så blev att vara hemma idag,  ska nog sova mycket och ta det lungt för måste ju bli  frisk till  lördag!
men nu  ska jag kolla klart  på ett program så vi hörs sen:)

Kommentarer
Postat av: Wilma :)

Stackars dig att vara sjuk nu när det är så fint väder också! Krypa på dig tills på lördag så du kan spela vårcupen! P.S Älskar din blogg sjukt mkt! Sluta ALDRIG blogga! :) <33

2011-05-11 @ 15:43:34
URL: http://wiillmmaass.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0