sjukt ont i halsen..

heeej:)
idag gick agnes med mig hem vi sola och sånt prata väldigt mycket,matilda skulle ju  komma hitt men hon va sjuk:(  så träffar nog henne på  torsdag:)
Men skulle tränat idag men ne har så sjukt ont  i halsen så jag nästan går av!
kan nästan inte prata.. Men M Å  S  T E träna vårcupen  imorgon eftersom cupen är på lördag gud va jag längtar :D  men nu ska jag nog lägga mig i soffan och kolla en film!
men är det något specielt ni vill  läsa idag för känner att  jag inte vet vad jag ska blogga om ! :O
kommentera gärna om  ni  vet något!:)
Ni får även bli bättre på  att kommentera..
men  nu  ska jag kolla film

Kommentarer
Postat av: anonym

vart har du köpt den tröjan? fin!

2011-05-10 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0