svar på tal


1.Vilken är din favorit häst på krs,och vilken gillar du minst på krs ?
På  krs gillar jag  mest  Stina ! Nelson  och louie är bara så  sjukt rädd att rida Louise sen jag  bröt benet :(:(
ponnyn jag  gillar minst är nog Twiggy  hon  är inte alls rolig, Och av hästar  kan  jag  inte säga något för rider ALDRIG dom för blir väldigt  liten på en sådan stor häst!



2.vilken version av programmet har du? :)
jag  har picasa 3:)  men  till alla er som  undrar mycket om  det programet  fråga mig i  bloggsvar istället så  LOVAR  jag att  svara!

3.hahahaha de e ingen risk att ngn tar bilderna för ingen tkr dom e fina ändå ;(
om du tycker dom är så  fula kommentera inte det då!

efter den här kommentaren va det några som skrev också..

4.Snygga bilder Emma !:)<3

5.  Ida hette den tjejen som  skrev detta tack så sjukt mycket!..
va fan anonyym ! tar du bättre bilder eller?
du vet väll inte änns hur man startar en kamera!
skit fina bilder emma, bara en avensjuk unge som inte vågar stå för sitt nam

6.gillar din kommentar ida ;)


7.vart har du köpt det linnet / blus ?
Den är köpt i  stockholm  i någon  afär som  jag  aldrig sätt kommer dock inte ihåg vad affären heter :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0