svar på tal



Vilken affär köpte du den i? :)
svar: jag  köpte den i  ur och penn:)

du har blivit sämre på att uppdatera :(:(:(:(:(
älskar dej !
du är faktiskt min förebild , hoppas du fattar hur fin , vacker du är !
hoppas du hittar en kille som passar dig !!

puss o kram !

//ditt största fan :D

svar:  tack så  mycket att du tycker jag  är fin och  att  jag  är en  bra förbild blir super glad att höra sånt! :D  Men ska fixa till min  blogg så den blir lite intressantare  med t.ex. bättre uppdatering ! :)
Roligt att  höra va just  du tycker kram !

Är du oskuld ?
svar:  mitt privatliv, går inte ut med sånt i min  blogg!  :)

                                      är ni vänner nu igen?
                                       
svar: ja det är vi(emma ståhl & charlotte)
                                
     Hur myket kostar den? Var kan man köpa den någonstans? :D

svar: Min maskara kan  man köpa på t.ex Maxi:) och lite olika afärer:) Vet inte hur mycket den kostar:(


Länka var du hitta dina skal :)
svar:  ett skalen  är köpte på t.ex j-butiken dom andra är bara hittat på  google!


vilken skola? :)
 
svar: jag  ska börja på  Munkegärde:)

Kommentarer
Postat av: en tjej som aldrig har fått en bra bild

hej

jag har alltid vilat ta bra bilder.

Du tar as bra bilder men jag tar dåliga.

Snälla kan inte du göra ett inlägg där du skriver hur man får bra bilder

2011-06-02 @ 20:39:51
Postat av: ...

Ska du börja på munkegärde (stavfel) ? ofta! den skolan får alla peddolärare från ytterby, T.e.x ni kmr få peddo pär detta året :D

2011-06-10 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0