vet ni?

Som ni vet så rider jag i en hopp 3.a på  "ridskola" en gång i veckan , men   har ofta haft någon skötarhäst,  alltså  någon  jag  kan  rida några dagar  i veckan. har haft  3 stycken. Min  första va när jag va 4-5 år va en shettis som va sjukt underbar, Men en sån liten häst växer man  snabbt ur. Sen hitta jag min  underbara DRÖM  ponny Chili, hon va welsh mountaim, lite lite shettis. Det va den första hästen jag  våga ta steget att hoppa högt med !  Tyvär va hon  inte någon  hoppponny utan gymkana så det red jag en gång i veckan red henne i  3  år, Den tiden va underbar! Men hon  blev tyvär såld till Norge. Sen för 1.5 år sedan hade jag och mamma varsin  skötarhäst som hette bellis och  nicole, Bellis va en new forest,  och  nicole en welsh  mountaim tror jag. Hästarna va helt underbara men det fanns ingen stans att  rida, va bara i skogen:(  väldigt synd.  så vi gav upp det sen bröt jag ju  foten så kunde inte rida dom då.
Men under snart  ett år har    jag  och mamma pratat  om att  hitta en skötarhäst  jag  kan  rida minst 1 gång i veckan !  Jag  kan rida b-ponny upp till d-ponny  ingen större! Det måste finnas paddock eller Manech (stavning)
Om du vet någon som  har en  ponny som är intresserad eller kanske har du en får du gärna kontakta mig på
[email protected] eller skriva till  mig på  facebook emma strand!
skulle bli  super glad om  det är någon  där ute som  har en!


nicole

chili


Kommentarer
Postat av: Malin

nicole är verkligen underbar !

har själv ridigt på henne o bellis några gånger :)

2011-05-24 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0