blogga inte igår..

heeej ! Förlår för jag  inte blogga igår men  emma, Ellen och  Agnes sov oss mig :)
Vi hade sjukt roligt tog en  massa kort och gick ut och träffa några ute och  sånt :)  Vi gick ut vid 11 kanske kommer aldrig göra om det hände så sjukt läskiga grejer så  jag nästan  gick av ! Ellen grät nästan..  Stakarn.. :(
Men  gick  vi in  och kolla film  kolla på  step up 3 grym film ! dock hann vi inte se klart hela för då  sov alla..
Men aja, snart ska jag ner till  kungälv och  sälja ljus med fotbollen (y)
Sedan efter det blir det stallet och  ha teori !:)
Men lägger upp  bilder från dagen  snart :*
bild från  igår när vi skulle ut

Kommentarer
Postat av: Emilina

Den filmen ee jätte bra och vad hände på kvällen??<3

2011-11-19 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0