FÖRLÅT !

FÖRLÅT...  igår blogga jag ingenting nästan ! Först  vad jag i kungälv fick med mig lite hem kommer bild snart, Efter kungälv åkte vi och hämta ALexandra för hon skulle med till  stallet.
Sedan åkte jag ju  till  stallet och hade hopplektion fick Nelson  gick grymt bra idag ! filmer kommer också idag !
Sedan va det skynda sig allt va man hade hem och  fixa sig, sedan åkte vi  till  några som vi va med i  Sicilien, kom hem vid halv 4 så va där sjukt länge ! :)
Idag kommer jag blogga en massa har en massa grejer och  skriva om  och sånt :D
Men snart ska jag åka till farmor &  farfar med pappa för att fira farsdag,  sedan kanske jag åker till samba får se  hur det blir :)  men  nu  måste jag  fixa mig bloggar sen igen :*
gammal bild på  mig och  nelson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0