grät nästan så rädd jag va..

Heej :) Just nu  sitter jag  bara vid datan  och  sover.. hahah är sjukt trött,  Hoppningen på  samba gick super ! :) hon  va på  sjukt busigt humör men det gick ! vi hoppa även 80  alltså  LB för henne så är jätte nöjd över henne, en liten 5.årig ponny som är 120, det är grymt duktigt ! :)
Sedan när vi kom hände en sak trodde min älskling skulle skada sig rejält men allt gick bra ! hon fastna med sitt täke i en häng grej så fastna hon i den och känslan när en  häst  får panik är inte rolig,  som tur va kom hon loss så täket va ju helt sönder men min lilla älskling klara sig ! :) fyy..  trodde jag skulle börja gråta..
Men snart  ska jag faktiskt sova är grymt trött och  en lång vecka framför mig..
Imorgon åker jag nog mamma till  tre hästar eller nått och köper lite grejer till samba sedan blir det bara plugg men  vi hörs imorgon :*
dålig kvalite..
tagen med mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0