kanske blir två ponnysar och rida snart ?

heej :D Förut åkte jag  till samba tilsammans med Agnes,  Det va hur mörkt som helst sjukt läskigt men det gick !  VI red ut lite snabbt agnes gick och jag red. Sedan red vi till en grusgrej som man kan rida  i skritt och  trav och  då hoppa agnes upp och red lite gick jätte bra samba är grymt svår och  rida dressyr på  men det gick :)
Sedan longera vi henne lite.
Gick jätte bra va dock döö pigg,  Sedan prova vi allt jag  hade köpt till henne och allt passa perfekt ! :)

Sedan när Agnes kom hem så snacka hon med en i hennes släkt som har hästar och dom behöver en som kan rida till hennes ponny så  nu kanske det blir att börja rida den också, hon är lite större också vilket är ett plus  ! Klart slutar jag inte rida samba hon kommer först i alla lägen älskar verkligen henne !
Måste bara hinna rida två hästar :)
men aja bloggar mer sen :*
åhh sööt ! När hon  fått på  sitt täkte stog hon  och  kolla hur mycket som  helst på det och  tyckte verkligen hon va snygg i det ! hahha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart står Samba någon stans?? :)

2011-11-30 @ 22:07:02
URL: http://solfaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0