LÄÄÄÄS ! - länkbyte

Tänker inte skryta nu men det här är sant !
jag  har sveriges snyggaste syssling det kan jag lova er ! :D
Hon heter Alice och är 13 år som mig.  Hon  är nog den tjejen som är en förebild för mig ! Hon är sjukt stark och  går viddare fort även om det är svårt hon  vet precis vad hon vill och  är grymt omtänksam, hon är även gryyymm på  att sjunga!  ! Jag och Alice fanns för varandra hela tiden när det va som  svårast för oss båda en    period då  vi förlora en MYCKET nära vänn.. En bror till henne och  en nära syssling till mig.
Alice blogg är hel  grym hon är grymt duktig på att  ta kort och vet vad hon ska blogga om !
Hon är värd så mycket nya läsare som kan  följa hennes liv !  Så tycker ni ska klicka in på  hennes blogg !
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNK !


SNYGG !

Kommentarer
Postat av: Alice

Emma... DU ÄR UNDERBAR!!!! Jag älskar dig SÅÅÅ mycket! Fan vad fin du är! Mitt inlägg var inte alls såhär fint om dig :( Men du vet att jag tycker du är fantastisk! Bättre syssling kan man inte ha :') Jag är inte det minsta snygg i jämförelse med dej... PUSSSSSSSSS hoppas vi ses snart hjärtat!<33333333

2011-11-15 @ 19:43:03
URL: http://alicepaholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0