rolig dag !

Heeej ! Förlåt för jag inte bloggat men har inte hunnit idag, va ju  med emma,agnes och  Ellen !:D Dagen  har varit så  sjukt kul, en  dag jag aldrig kommer glömma ! tjejer som  man kan berätta allt för första gången man träffas ! Sjukt älskar er alla och  ni vet vilka ni är ! :D
Aja.. Först så  satt vi hemma hos agnes i  1 timma och 45 min och  kasta toffsar på varandra mogna tjejer
sedan gick vi ner och laga mat, vid halv 2 drog vi ner till kungälv gick till  oasen kolla där sedan bara gick runt och  hade skoj ! :D vid halv 6 drog vi till  emma för dom skulle byta om för dom skulle träna, Så jag och  agnes åkte med och kolla :D sjukt duktiga är dom !! Mennu s ka jag träffa emma och charlotte en stund men bloggar efter :*
bild tagen för 1 sek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0